Dünya mehdevi erbein kanalı

Dünya mehdevi erbein  kanalı

آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

#mehdevi_teşkila

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۵۰ ق.ظ

📣📣📣📣📣
#5

#mehdevi_teşkilat

İmamı Caferi Sadık aleyhisselamın ahd duasıda işaret ettiği gibi (rivayetlerde 40 gün okunması vurgulanmıştır) bizler ameli olarak Mehdevi teşkilata dahil olacağız inşallah.

Kaybedecek çok fazla zamanımız yok. Efendimiz 263 Abbas ve 50 Zeyneb'i beklemektedir. onların kim oldukları çok da önemli değildir. Önemli olan bizlerin onlara hizmet etmeye hazır olmamızdır.
Bizler adım adım ahd duasına dahil olmak istiyoruz. Böylece imamı Caferi Sadık aleyhisselamın bize öğretmeye çalıştığı "Mehdevi teşkilatı" daha iyi idrak edeceğiz. O hazret,  şöyle buyurmuştur: eğer Mehdi'nin döneminde yaşasaydım, ömrümün tamamını ona hizmet etme yolunda harcamak isterdim.👇

📣📣📣
İmamı Caferi Sadık aleyhisselam:
لو ادرکته لخدمته ایام حیاتی.
"Eger onu (imamı zamanı) görseydim, ömrüm doyunca ona hizmet ederdim.
El-gaybet, numani,s.250

Buna göre bizler Allah'ın izniyle günlük konuşmamıza bu amaca uygun olarak başlamalıyız. Böylece imamı Caferi Sadık aleyhisselamın ahd duasıda beyan ettiği gibi Mehdevi teşkilata dahil olup ömrümüzün geri kalanını zuhurun çabuklaşması için imamı Zaman'ımıza hizmet ederek geçirelim inşallah🤲

***************
#ferecin_acil_olması_için_mümkün_olduğunca_bu_mesajı_yayalım

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۰۵
انصار المهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی