Dünya mehdevi erbein kanalı

Dünya mehdevi erbein  kanalı

آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

#uluslarası_İmam_Mehdi_kampanyası_1

دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۰ ب.ظ

#uluslarası_İmam_Mehdi_kampanyası_1

📣📣📣📣📣
Bismillahirrahmanirrahim

Fatıma'nın Mehdi'sinin elçileri: 
Eğer biz Hazreti Mehdi'nin emrine amade olmak ve onun zuhurunun altyapısını hazırlamak istiyorsak, Kuran'ın ve Ehlibeytin hidayetinin izinde ilerlememiz gerekiyor inşallah.

Gönlümüzü sadece Allah için arındırıp ondan yardım dilemeliyiz👇
Fatiha suresi 5. Ayette şöyle buyurur:
 اِیَّاکَ نَعْبُدُ وَاِیَّاکَ نَسْتَع۪ینُۜ

Biz yalnızca Sana ibadet eder ve yalnızca Sen´den yardım dileriz.

Tabi ki Yüce Allah bizim çabalarımıza göre not verir. Bugünden itibaren birine veya bir şeye karşı gönül vermeyi ve sevgi beslemeyi düşünürsek veya birinden yardım istemeyi düşünürsek öncelikle gönlümüzü Allah için arındırmaya çalışalım ve bu doğrultuda başkalarına gönlümüzde yer verelim.

Ve eğer birisinden yardım istemeyi düşünürsek bu zihniyette olmalıyız ki ya rabbim bunların hepsi belkide benim ihtiyaçlarımı gidermek için yaratmış olduğun ve  senin varlığının yansımalarıdır.

Kutsi bir hadiste yüce Allah şöyle buyurmaktadır:
Ben bütün alemi senin için yarattım ama seni de kendim için yarattım.
Yani gönlünü benden başkasına verme. Sadece bu.
Bugünden bu alıştırmayı yapalım. 
Devam edecektir.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۹
انصار المهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی