Dünya mehdevi erbein kanalı

Dünya mehdevi erbein  kanalı

آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

#Ensarı_Mehdi_2_mesajı:

دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۵ ب.ظ

 📣📣📣📣📣
#Ensarı_Mehdi_2_mesajı:

Bismillahirrahmanirrahim

⭕️ Biz İmamı Zamanın (a.f) zuhurunun altyapısını hazırlayanların görevi:
(Zuhurun kesin alametlerini dikkate alarak)

🌹 A-şialrı nefis tezkiyesine yönlendirmek ve tek bir rehbere tabi olmaya yönlendirmek ( velayeti fakih)
Ey imamı Zaman (a.f) temsilcileri: velayeti fakihe tabi olarak ve kendi nefsimizi arındırarak (tevessül ederek ve büyük bir ciddiyetle) kemale ulaşmalıyız. Bizler başkalarını da emri bil maruf ve nehy enil münker yaparak bu yönde harekete geçirelim inşaallah. Emri bil maruf ve nehy enil münker nasıl yapılmalıdır? Bu ilahi farzı yerine getirmek için, öncelikle aşağıdaki durumları dikkate almalıyız. 

1-⭐️ Belkide hata yapanlar bilmiyorlarmış gibi yapıyorlar. Hz. Nûh (a.s) dedi ki: “Ey kavmim! Söyleyin bakalım; şâyet ben Rabbimden gelen apaçık bir delil üzerinde isem ve O, kendi katından bana bir rahmet vermiş de siz ona karşı kör kalmışsanız," (Hud/28)

 2⭐️-Zorlama ve mecbur etme onların nefret etmesini sağlayacaktır. "Onu istemediğiniz hâlde, biz sizi ona zorlayacak mıyız?" (Hud /28) u ayetten önemli bir sonuç alabiliriz: Emri bil maruf ve nehy enil münker yapmanın en iyi yolu sorular sorarak yapmaktır; çünkü normal halk tabanı direk nasihat edilmekten hoşlanmaz. Eğer saygılı bir biçimde sorularla karşı karşıya kalırlarsa onun hakkında daha iyi düşünürler.

3⭐️- Müminleri uzaklaştırmayalım. "ben, inananları kovacak da değilim; " (hud /29)

4⭐️- Onların kasıtlı değil, bilgisiz olduğunu düşünmeliyiz. "Fakat sizi görüyorum ki bilgisiz bir kavimsiniz"(hud /29)

⭐️5- Onları Allah'ın velisine yardım etme yönünde uyarmalıyız ve bunu yapmamamız durumunda (örneğin: onun yalnız bırakılması veya zir duruma sokulması) Allahın kahrı ve gazabına uğrayabiliriz. "Ey kavmim! Ben onları kovarsam, beni Allah’tan (onun azabından) kim korur? Düşünmüyor musunuz?" (Hud /30)

⭐️6- İddialı olmayalım. "Ben size Allah’ın hazineleri benim yanımdadır demiyorum, gaybı da bilmem. Ben bir meleğim de demiyorum"( Hud/31)

⭐️7- Kimseyi küçük görmeyelim (belkide sizin gözünüzde aşağı ve düşük görünen birisi, bazı iyilikleri nedeniyle Allah onlara nazar etmiş olabilir.) Sizin hor gördüğünüz kimseler için, “Allah, onlara asla hiçbir hayır vermez” de diyemem. Allah, onların içlerindekini daha iyi bilir. Böyle bir şey söylersem, o zaman ben gerçekten zâlimlerden olurum" (Hud/31)

⭐️8- Dalalet ve bilgisizlik Allah'ın bir takım insanlara kahretmesine sebep olur. Öyleyse marufu emredip münkerden nehy edenler yalnızca Allaha yakınlaşma niyeti ile görevlerini yapmalılar. "Ben size öğüt vermek istesem de, eğer Allah sizi azdırmak istemişse, öğüdüm size fayda vermez. O, sizin Rabbinizdir ve O’na döndürüleceksiniz." (Hud/34)

⭐️9- son olarak, onlara Allah'ın azabını hatırlatın çünkü Allah'ın engin merhameti mücrimlerin azab edilmesine engel olmaz. "Eğer seni yalanlarlarsa, de ki: Rabbiniz geniş rahmet sahibidir. (Bununla beraber) suçlu bir toplumdan O’nun azabı geri çevrilmez.”(Enam/147)

Herkese söylenecek söz:
Emri bil maruf ve nehy enil münkeri yerine getirmezse, azabın nazil olması durumunda, bizler de günahkarlarla birlikte helak olacağız. "Bir de öyle bir fitneden sakının ki o, içinizden sadece zulmedenlere erişmekle kalmaz (umuma sirayet ve hepsini perişan eder). Biliniz ki, Allah’ın azabı şiddetlidir." (Enfal/25)

Devam edecektir

☘️Devam edecektir (ferecin çabuk olması için inşallah)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۹
انصار المهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی