Dünya mehdevi erbein kanalı

Dünya mehdevi erbein  kanalı

آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

#soru_ve_cevap

يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۳۴ ب.ظ

📣📣📣

#soru_ve_cevap

❓ İmamı Zaman'ın (a.f) zuhuruna  kendimizi hazırlamak ve organize olmak için yapmamız gereken en önemli işler nelerdir?

📣 Cevap: اِنّٓی اَنَا۬ رَبُّکَ فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَۚ اِنَّکَ بِالْوَادِ الْمُقَدَّسِ طُوًىۜ (Taha /12)

«Gerçekten Ben, Ben senin Rabbinim. Hemen ayakkabılarını çıkar...

👈فاخْلَعْ نَعْلَیْکَۚ
Yani: Allah'tan başka sevdiğin her şeyi bırak.

✅ Hazreti Hüccet b. el Hasan el Mehdi'nin (a.f)  bu sevgi hakkında çok güzel bir buyruğu vardır. Şöyle buyurdular: " Musa aleyhisselam kutsal vadide Rabbi ile münacat etti ve şöyle buyurdu: Yarabbi! Ben halis olarak seni seviyorum ve ailemi çok sevmeme rağmen senden başka herşeyden gönlümü kopardım. Yüce Allah O'na şöyle buyurdu: 👉 ayakkabıların çıkar. Yani: eğer beni halis olarak seviyorsan kalbini ailenin muhabbetinden arındır."

📚Şeyh Saduk, Kemalud Din ve Tamamı Ennimet, muhakkik, gaffari, Ali Ekber, c.2…s.460.Tahran, Darul Kutubul İslamiye, çap:2. 1395 h.k

☘️ Ferecin çabuklaşması için bu mesajların yayılmasında gayret ediniz inşalla

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۸
انصار المهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی