Dünya mehdevi erbein kanalı

Dünya mehdevi erbein  kanalı

آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

Bizler İmam Hüseyin'i ( a.s) tüm Dünyaya tanıtmalıyız

سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۸ ب.ظ

‍  《《《        بسم ‌الله الرحمن الرحیم         》》》
《《《   Bismillahirrahmanirrahim     》》》

‍ 
📣📣📣📣📣
 📣 Bizler İmam Hüseyin'i ( a.s) tüm Dünyaya tanıtmalıyız 

☘️☘️☘️☘️☘️
📣 İmamı Zaman (a.f) zuhur edeceği zaman, Rükün ile Makam (Hacerü’l-Esved ile Makam-ı İbrahim) arasında durup beş kez nida edecektir.

1. «الا یا اهل العالم انا المام القائم;
Ey Dünya halkı Kaim olan imam benim»

2.«الا یا اهل العالم انا الصمصام المنتقم;
Ey Dünya halkı intikam alan kılıç benim»

3.«الا یا اهل العالم ان جدی الحسین قتلوه عطشانا;
Ey Dünya halkı biliniz ki ceddim Hüseyin'i susuz olarak öldürdüler»

4.«الا یا اهل العالم ان جدی الحسین طرحوه عریانا؛
Ey Dünya halkı biliniz ki  ceddim Hüseyin'i üryan olarak toprak üzerine attılar»

5.«الا یا اهل العلم ان جدی الحسین سحقوه عدوانا؛
Ey Dünya halkı biliniz ki ceddim Hüseyin'i kinleri nedeniyle ayakları altında ciğnediler

Ravendi, Kısas Enbiya s.80

Bihar'ul_Envar c.52 s.
Ferecin çabuklaşması için bu mesajların yayılmasında gayret edin inşaallah

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۳
انصار المهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی