Dünya mehdevi erbein kanalı

Dünya mehdevi erbein  kanalı

آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

#Bakara_Suresi_186

سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۶ ب.ظ

#Kuranda_velayetle_alakalı_tedebbür 
#Bakara_Suresi_186.

وَاِذَا سَاَلَکَ عِبَاد۪ی عَنّ۪ی فَاِنّ۪ی قَر۪یبٌۜ اُج۪یبُ
 دَعْوَةَ الدَّاعِ اِذَا دَعَانِۙ فَلْیَسْتَج۪یبُوا ل۪ی وَلْیُؤْمِنُوا ب۪ی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

Kullarım beni sana soracak olursa, işte Ben (onlara) pek yakınım. Bana dua ettiği zaman dua edenin duasına cevap veririm. Öyleyse, onlar da benim çağrıma cevab versinler ve bana iman etsinler. Umulur ki irşad (doğru yolu bulmuş) olurlar. (Bakara/186)

Buyuruyor ki eğer kullarım beni soracak olurlarsa; sadece bu ayete bile dikkat edersek Allahın kullarına olan aşkını görebiliriz. Yüce Allah kutsi bir hadiste şöyle buyuruyor: "Eğer kullarım onları ne kadar çok sevdiğimi bilselerdi mutluluktan vücutlarındaki bağları parçalanırdı. 
Burada diyor eğer kullarım beni soracak olurlarsa. Şimdi eğer biz olsaydık ne derdik?
Eğer çocuğumuz, eşimiz, arkadaşımız, sevdiğimiz, annemiz  babamız veya kim olursa olsun bizi anmazlarsa biz de artık onları anmayız. Bizim çocuğumuz, eşimiz, dostumuz uzun  yıllar boyu bizi anmıyor ve düşünmüyor ise artık bizimle bir bağı kalmaz. Ama yüce Allah kullarım beni soracak olurlarsa diyor. Yani beni şimdiye kadar anıp  arayanlar da anıp aramayanlar da benim kullarımdır demek istiyor.❤️

Şimdi biz onu aramamalı mıyız?👉 İşte ben pek yakınım. Niçin ben yakınım diyor? Çünkü bana yaklaş uzaklaşma demek istiyor. Gel de seni kucaklıyım diyor. Bu nedenle adres gösteriyor. Uzak bir yere gitmeyeceksin. Sadece beni sorman gerekiyor. Allahın ne kadar yakın olduğunu bilmek isteyen kişi sadece Emirel Muminin Hz Ali'nin (a.s) Kumeyl duasında ihlaslı bir şekilde sorup istediği gibi sorup istemesi yeterlidir.
👈 این کنت یا ولی المومنین
Yarabbi sen neredesin?
این کنت یا غیاث المستغیثین
Ey yardıma muhtaç olanların yardımcısı nerdesin? 
Sadece bu şekilde sorması yeterlidir. Sorup istemek ulaşmaktır. Çünkü işte ben pek yakınım diyor.

Daha sonra da istersen deneyebilirsin diyor.
اجیب دعوت الدعا اذا دعا
Bak sen ne zaman beni çağırırsan ben ne kadar da çabuk sana cevap veriyorum. Hatta kalbinden geçip diline getirmediğin duanı ve isteğini bile ne kadar çabuk veriyorum. Şimdi ben de seni test ediyorum. Niçin beni çağırdığın anda sana cevap verdiğimi biliyor musun? Çünkü ben sana aşığım. Şimdi ben de seni test ediyor ve senin bana ne kadar aşık olduğunu görmek istiyorum.
👉فلییتجیب لی ولیومنوا بی  
Şimdi ben de seni çağırıyorum gel ve karşılık ver. Bana iman et ve bana inan. Bu senin bana doğru hidayet olmana لعلهم یرشدون sebep olacaktır.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۳
انصار المهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی