Dünya mehdevi erbein kanalı

Dünya mehdevi erbein  kanalı

آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

#Bakara_Suresi_152

سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۹ ب.ظ

#Kuranda_velayetle_alakalı_tedebbür 

#Bakara_Suresi_152

 فَاذْکُرُون۪ٓی اَذْکُرْکُمْ وَاشْکُرُوا ل۪ی وَلَا تَکْفُرُونِ۟

Öyleyse Beni anın, Ben de sizi anayım; ve bana şükredin ve (sakın) nankörlük etmeyin. (Bakara/152)

Beni anın ki ben de sizi anayım. Allah'ı anma vesilesi masum imamdır. Yani  imama teveccühü olmayan birisinin Allah'a hakiki bir teveccüh ile teveccüh edebilmesi imkansızdır. Ama bunun karşısında, Fatıma'nın Mehdi'sine (a.f), masum imama teveccühü olan birinin, Allah'a teveccüh etme tevfiki  ve Allahın huzurunda olduğunu idrak etmesi de nasip olur ve bunun ardından dergâhında şükretme başarısına da ulaşır.
Ya Rabbi seni, Fatıma"nın Mehdi'sine (a.f) ant veriyoruz Fatıma'nın Mehdi'sinin huzurunda olduğumuzun ve akabinde senin huzurunda olduğumuzun idrâkini bizlere etâ eyle...
Amin

Ferecin acil olması için inşallah

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۳
انصار المهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی