Dünya mehdevi erbein kanalı

Dünya mehdevi erbein  kanalı

آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

 

Bismillahirrahmanirrahim

 bizim amellerimizle alemin kurtarıcısının ( a.f ) zuhurunun doğrudan bağlantısı 

 

(Beşinci bölüm)

Eğer imamı zamana iktida edip tabi olmak ve ona yardımcı olmak amacımız varsa onun yöntemlerini öğrenmek ve kendi hayatımızda pratiğe geçirmek için çaba sarfetmeliyiz. Kulluk ruhunu kendi benliğimize yerleştirmenin en önemli adımı dinin emirleri karşısında tam teslim olmamızla mümkün olur.

Kulluk ruhunu ve itaati kendi benliğimize sorgusuz sualsiz yerleştirmedikçe, varlığımız vahdniyyete ulaşamaz, aksine şeytan bizim dindarlığımızde bazı süslemeler yaparak, tevehhüm ve tahayyüle düşmemize sebep olur. O bize dindar ve takvalı olduğumuzu  telkin eder. Hâlbuki kibir ve kendini beğenmişliğimiz sayesinde vahdaniyetten kilometrelerce uzağız.

 فمن یرید الله ان یهدیه یشرح صدره للاسلام (انعام: 125)

"Allah hidayet etmek istediği kişinin islamı (kabul etmesi ) için göğsünü genişletir."

 

Bizim niyetimiz islam için halis olursa, niyetimiz yaradılış amacı ile aynı düzlemde olur ve vahdete ulaşır; çünkü alemde ilahi istek ve gidişatla islamın tam anlamıyla yerleşmesine sebep olur. O bize islama yardım etmek ve onu sabiteştirmemizde yardım eder. Bizler  dinine yardım edebilmemiz için halis bir şekilde Allahtan temizlenme dilemeliyiz. Ama dikkat etmemiz gereken iki zıt şeyin aynı olamasının imkansız olduğudur. Yani bizlerin en önemli, ilk ve hatta tek hedefimiz  Allahın dinine ve hüccetine yardım etmek olmalıdır ve yerine getirilmesini istediğimiz diğer tüm hacetlerimizi zuhurun gerçekleşmesi ile yönünde olmasını isteyelim. Örneğin : evlat, sağlık ve rızık bolluğunu bile Allahın dinine yardım amacıyla Allah'tan isteyelim.

 

"فاخلع نعلیک"

Yani Allahtan başka sevdiğin ne varsa kalbinden çıkar. Hazreti Hüccet ibni Hasanın (a.f) bu sevgiyle alakalı çok güzel bir buyruğu vardır. Şöyle buyuruyorlar: Hazreti Musa (a.s) o mukaddes vadide (Tur) münacat ederek şöyle arz ediyordu: Ya Rabbi! Ben muhabbetimi senin için halis kıldım ve kalbimi senden başka her şeyden arındırdım ve temizledim.

 

Başarı Allahtandır.

Allahumme eccil liveliyyikel ferec

 

VaatBekleyenler.blog.ir

 

arbaeenmobaleghin@

 

https://telegram.me/Dunyaerbeintebligcileri


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۴
انصار المهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی