Dünya mehdevi erbein kanalı

Dünya mehdevi erbein  kanalı

آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

Dünya erbein tebliğcileri seferberliği Üçüncü mesa

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۵۱ ب.ظ

Dünya erbein tebliğcileri seferberliği:

Üçüncü mesaj:

 

 Bismillahirrahmanirrahim

Mehdevi tebliğciler

 

 

🌿 Yüce Allah Musa Kelimullahı tebliğ için bu şekilde  terbiye etti ve Firavuna doğru gönderdi:

🌿 إنِّی أَنَا رَبُّکَ فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوَادِ الْمُقَدَّسِ طُوًى ﴿طه :١٢﴾

 (muhakkak ben ben senin rabbinim. Papuçlarını çıkar taha 12)

1 Mehdevi bir tebliğcinin ilk olarak bilmesi gereken şey kendisinin ve başkalarının ilahi terbiye altında olduğunu bilmesidir. (muhakkak ben ben senin rabbinim: إِنِّی أَنَا رَبُّک)

2 Allahın dinini tebliğ etmek isteyen kişi bağlımlı olduğu şeylerden kurtulmalıdır.(فَاخْلَع ْ نَعْلَیْکَ :Papuçlarını çıkar )

🌿 وأَنَا اخْتَرْتُکَ فَاسْتَمِعْ لِمَا یُوحَى ﴿طه:١٣﴾

(Ve ben seni seçtim sana vahy olunanı dinle. Tata 13)

3 Ve şunu bilmelidir ki Yüce Allah onu seçmiştir (ben seni seçtim: َأَنَا اخْتَرْتُک َ )

4 Ve dini tebliğ etmeden önce kendisi vahyi iyice bilmeli ve anlamalıdır. (َ sana vahyolunanı dinle: فَاسْتَمِعْ لِمَا یُوحَى )

🌿  فاعْبُدْنِی وَأَقِمِ الصَّلَاةَ لِذِکْرِی ﴿طه :١٤﴾

(Bana ibadet et ve beni zikr etmek için namaz kıl. Taha 14)

5 Ameli olarak kulluk etmeli ve işlerinde ihlaslı olmalıdır. ( bana ibadet et: فَاعْبُدْنِی )

6 Ve namazı Allaha teveccüh etme amacı ile kılmalıdır ki Allaha yakınlaşma makamını idrak etsin. (Beni zikr etmek için namaz kıl: وَأَقِمِ الصَّلَاةَ لِذِکْرِی)

🌿 إنَّ السَّاعَةَ ءاَتِیَةٌ أَکَادُ أُخْفِیهَا لِتُجْزَى کُلُّ نَفْسٍ بِمَا تَسْعَى ﴿١٥﴾

( Kıyâmet gelip çatmada gerçekten de; herkes, yaptığının karşılığını bulsun diye gizlemekteyim vaktini.)

7 Allahı, kıyamet saatini ve Fatıma'nın Mehdisinin ( a.f ) zuhur  saattini unutmamalıdır.

🌿 فلاَ یَصُدَّنَّکَ عَنْهَا مَنْ لاَ یُؤْمِنُ بِهَا وَاتَّبَعَ هَوَاهُ

فَتَرْدَى (طه:16)

 (“Buna inanmayan ve nefsinin arzusuna uyan kimseler, seni ondan (ona hazırlanmaktan) sakın alıkoymasın, sonra helâk olursun!”Taha 16)

8 Ve zamanın geçmesi ile gaflet etkenlerinin (dünya ve gafillerin) onu yolundan  saptırmamasına dikkat etmelidir (öyleyse seni alıkoymasın ondan: فَلاَ یَصُدَّنَّکَ عَنْهََا )

9 Ve sonraki ayette bağımlılıklardan kurtulmanın örneği tebliğ yolunun önünün açılması bir mucize gibiHz. Musa'ya aktarılmıştır.( Musanın asası)

Yine Hz. Musanın bu ilahi emirde gönlümü aç duası gelmiştir ki bizlerin dikkatini tebliğde gönlün açılmasın gerekliliğine çekiyor.(rabbim kalbimi genişlet:رب اشرح لی صدری)

Tebliğ işinde yardımcı ve dayanağın da tebliğcinin durumunda önemli etkenlerden birisi olduğunu bildirmektedir ki Hz. Musa onu Allah'tan istemektedir.(ve benim için bir yardımcı ver: واجعل لی وزیرا )

Dünya vaad edilen mehdiyi muntezer ( a.f ) kanalı

İmamı zamanın ( a.f ) zuhurunun altyapısını hazırlayanlar.

VaatBekleyenler.blog.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۱
انصار المهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی